Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Nevşehirli sporseverler Süper Kupa finalini dev ekranda seyretti

Süper Kupa Finali’nde karşılaşan Galatasaray – Fenerbahçe maçını Nevşehirli vatandaşlar Nevşehir Belediyesi’nin kurduğu dev ekranda izlediler.NEVŞEHİR (İGFA) – Süper Kupa finalinde Fenerbahçe, Galatasaray’ı 2-0 mağlup…

 Süper Kupa Finali’nde

Süper Kupa Finali’nde karşılaşan Galatasaray – Fenerbahçe maçını Nevşehirli vatandaşlar Nevşehir Belediyesi’nin kurduğu dev ekranda izlediler.

NEVŞEHİR (İGFA) – Süper Kupa finalinde Fenerbahçe, Galatasaray’ı 2-0 mağlup ederek kupanın sahibi oldu.

Nevşehirli sporseverler Güzel Sanatlar Merkezi’nde kurulan dev ekran karşısında hep birlikte maçı izleyerek takımlarına alkışlarla ve tezahüratlarla destek verdi.

Süper Kupa final müsabakasını seyretmek için gelen vatandaşlara belediye ekipleri tarafından gazoz, patlamış mısır ve çeşitli ikramlar yapıldı.